REGULAMIN SPRZEDAŻY VOUCHERÓW I KARNETÓW ORAZ HONOROWANIA KART MULTISPORT PRZEZ AMARI SPA
§ 1. DEFINICJE
Użyte w niniejszym dokumencie terminy mają następujące znaczenie:
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Karnet – dokument w formie papierowej oferowany w Sklepie oraz Salonie, stanowiący pakiet wstępu na serię określonych zabiegów w określonej kwocie według obowiązującego cennika nabywany przez Kupującego, który jest przeznaczony do wykorzystania/realizacji wyłącznie przez osobę wskazaną przez Kupującego,
- Karta Multisport – imienna karta wydana przez podmiot Benefit Systems S.A. z siedzibą w Warszawie, uprawniająca jej użytkownika do korzystania z usług określonych w programie MultiSport, które są dostępne dla danego rodzaju Karty Multisport na zasadach określonych w odrębnych regulaminach programu Multisport. Karta ta może mieć formę tradycyjną w postaci plastikowej karty z chipem zawierającej podpis Użytkownika lub formę elektronicznego zapisu w odpowiedniej honorowanej aplikacji mobilnej.
- Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
- Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
- Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie lub Salonie.
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- Salon – jeden ze stacjonarnych salonów Sprzedawcy, znajdujących się pod następującymi adresami:
- AMARI Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 55
- AMARI Kalisz, ul. Górnośląska 10
- AMARI Katowice, ul. Astrów 10
- AMARI Lublin, ul. Chopina 13
- AMARI Nowy Sącz, ul. Grodzka 29
- AMARI Olsztyn, ul. M. Kotańskiego 6/A.0.15
- AMARI Opole, ul. Powstańców Śląskich 28
- AMARI Opole, ul. Szarych Szeregów 34G
- AMARI Rzeszów, ul. Wita Stwosza 52
- AMARI Toruń, ul. Ślusarska 6
- AMARI Warszawa, ul. Ostrobramska 75C
- AMARI Elbląg, ul. Przy Bramie Targowej 10
- AMARI Tarnów, ul. Słowackiego 12
- Sklep - sklep internetowy http://katowice.amarispa.pl/zamow-online/ prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem http://katowice.amarispa.pl/zamow-online/.
- Sprzedawca - VERTI Sp. z o. o. sp. k. z siedzibą w Warszawie pod adresem Aleja "Solidarności" 75/26, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000609786, posiadająca REGON: 364031369, NIP: 5732862838.
- Voucher podarunkowy – dokument w formie papierowej stanowiąca bon towarowy, oferowany w Sklepie.
- Użytkownik – nabywca lub każdorazowy posiadacz Voucheru podarunkowego, Karnetu lub Karty Multisport.
§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Nabycie Vouchera podarunkowego lub Karnetu oraz korzystanie z nich jest możliwe na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Sprzedawca zobowiązuje się do przekazania Użytkownikowi Vouchera podarunkowego lub Karnetu w zamian za środki pieniężne w kwocie równej wartości nominalnej Vouchera podarunkowego lub Karnetu.
- Voucher podarunkowy ani Karnet w rozumieniu przepisów prawa powszechnie obowiązującego nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym, ani elektroniczną kartą płatniczą. Voucher podarunkowy może być jedynie formą bonu towarowego – jeśli jest wydany w formie elektronicznej.
- Zarówno Voucher podarunkowy jak i Karnet nie podlegają wymianie na gotówkę i nie mogą być nabyte poniżej ich wartości nominalnej. Przy zakupie Vouchera podarunkowego jak i Karnetu nie będą uwzględniane żadne rabaty. Środki zgromadzone na Voucherze podarunkowym nie podlegają oprocentowaniu. Vouchera podarunkowego jak i Karnetu nie można nabyć przy użyciu innego Vouchera podarunkowego lub korzystając z opcji odroczonej płatności.
- Jeśli Regulamin nie stanowi inaczej, Voucher podarunkowy oraz Karnet można nabyć wyłącznie w Sklepie lub bezpośrednio w Salonie.
§ 3. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE ZAKUPÓW W SKLEPIE
- Ceny produktów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają należny podatek VAT.
- Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za Voucher podarunkowy oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy Vouchera podarunkowego.
- Wybrany do kupienia Voucher podarunkowy należy dodać do koszyka w Sklepie.
- Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy Vouchera podarunkowego oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Sprzedawca przekaże Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia Vouchera podarunkowego.
- Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto. W celu dokonywania zakupów w Sklepie należy zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto.
- Za złożone zamówienie można zapłacić za pośrednictwem szybkich płatności online dostarczanych przez ING Bank Śląski S.A.
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
- Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
- Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad. Termin realizacji zamówienia wynosi 3 dni robocze.
- W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
- Vouchery podarunkowe oraz Karnety zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
- drogą elektroniczną na wskazany w zamówieniu adres e-mail,
- w formie papierowej w Salonie.
§ 4. ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ W SKLEPIE
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 13 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- W przypadku, gdy na wyraźne żądanie Kupującego będącego Konsumentem Sprzedawca rozpoczął świadczenie odpłatnych usług na rzecz tego Kupującego przed upływem terminu wskazanego w ust. 3 – Kupujący ponosi uzasadnione, poniesione przez Sprzedawcę, koszty tych usług równe kwocie proporcjonalnej do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- W którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
- W którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
- Od dnia zawarcia umowy – dla pozostałych umów.
- Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 9 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: 42-200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 55 niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§ 5. VOUCHER PODARUNKOWY
- Voucher podarunkowy upoważnia do skorzystania z usług/zakupu produktów zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Klient zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu wizyty z podaniem numeru Vouchera podarunkowego (znajdującego się w dolnej części Vouchera podarunkowego) pod numerem telefonu konkretnego Salonu, bądź osobiście w Salonie.
- Vouchery podarunkowe są wydawane wyłącznie na okaziciela. Voucher podarunkowy należy okazać przed skorzystaniem z zabiegu.
- Voucher podarunkowy ważny jest przez 12 miesięcy od momentu jego nabycia. Na prośbę Kupującego ważność może być przedłużona (opcja dostępna wyłącznie podczas składania zamówienia, nie obowiązuje po odbiorze lub wysyłce Vouchera podarunkowego). Po przekroczeniu terminu ważności Voucher podarunkowy jest nieważny. W przypadku, gdy pomimo upływu terminu ważności Voucher podarunkowy, środki zawarte na Karcie pozostaną niewykorzystane, Klient nie ma prawa żądać ich zwrotu.
- Z Vouchera podarunkowego można korzystać wielokrotnie, do wyczerpania zgromadzonych na nim środków, jednak nie dłużej niż do upływu terminu ważności Vouchera podarunkowego.
- Voucher podarunkowy zakupiony w ofercie promocyjnej ważny jest przez 3 miesiące od momentu jego nabycia. Ust. 4 zdanie trzecie i czwarte stosuje się odpowiednio.
- Voucher podarunkowy nie podlega zwrotowi, ani wymianie na gotówkę.
- W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie ani Salon ani Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za posłużenie się Voucherem podarunkowym przez nieuprawnioną osobę trzecią, jak również za utratę lub uszkodzenie Vouchera podarunkowego z przyczyny nieleżącej po stronie Salonu lub Sprzedawcy po przekazaniu Vouchera podarunkowego Kupującemu.
- W przypadku, gdy wartość usługi i/lub nabywanych preparatów jest niższa niż wartość Vouchera podarunkowego, Salon ani Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu różnicy wartości.
- W przypadku, gdy wartość usługi i/lub nabywanych preparatów przekroczy wartość Vouchera podarunkowego, Użytkownik zobowiązany jest dopłacić różnicę.
- Jeżeli Voucher podarunkowy obejmuje zabiegi, które z powodu istnienia przeciwwskazań nie mogą zostać wykonane u Użytkownika, istnieje możliwość ich zamiany na inne o tej samej lub podobnej wartości.
- Vouchery podarunkowe nie łączą się z promocjami i rabatami dostępnymi w Salonie ani Sklepie.
- Voucher podarunkowy może zostać zrealizowany podczas kilku wizyt w Salonie.
- Voucher podarunkowy kupiony w konkretnym Salonie, może zostać zrealizowany w innych placówkach jedynie po wcześniejszym ustaleniu.
- Voucher podarunkowy może być wykorzystany do zapłaty za preparaty i/lub usługi tylko i wyłącznie w okresie jego ważności.
- Termin rezerwacji można zmienić/odwołać z wykorzystaniem danych teleadresowych wskazanych w § 9 Regulaminu najpóźniej 48 godzin przed umówioną wizytą. Odwołanie/przełożenie wizyty w późniejszym terminie lub nie pojawienie się na wizycie, skutkuje potrąceniem z Vouchera podarunkowego 100% wartości Vouchera podarunkowego.
- Salon ma prawo odmówić realizacji Vouchera podarunkowego m.in. w następujących przypadkach:
- upływ terminu ważności Vouchera podarunkowego;
- uszkodzenie Vouchera podarunkowego w stopniu uniemożliwiającym odczytanie danych zapisanych na Voucherze podarunkowym;
- uzasadnione podejrzenie pracownika Salonu, że Voucher podarunkowy jest podrobiony, przerobiony lub w inny sposób sfałszowany.
- W wypadku, gdy w okresie ważności, Voucher podarunkowy w formie zmaterializowanej zostanie uszkodzony lub zniszczony w stopniu uniemożliwiającym jego prawidłową eksploatację, Użytkownik pod warunkiem wydania obsłudze Salonu uszkodzonej Vouchera podarunkowego i udostępnienia danych wskazujących na wartość Vouchera podarunkowego otrzyma nowy Voucher podarunkowy w formie zmaterializowanej, który zostanie zasilony przez Salon środkami w takiej samej wartości, jaka będzie znajdować się na uszkodzonym lub zniszczonym Voucherze podarunkowym w chwili jego wydania Salonowi. Wydanie Użytkownikowi nowego Vouchera podarunkowego nastąpi niezwłocznie, według wyboru Użytkownika, zadeklarowanego w protokole wydania Vouchera podarunkowego, w tym samym Salonie lub w innym Salonie, za uprzednim, co najmniej 48-godzinnym uprzedzeniem danego Salonu. Nowy Voucher podarunkowy będzie miał okres ważności, który zakończy się nie wcześniej niż w dniu upływu terminu ważności przewidzianego dla uszkodzonego lub zniszczonego Vouchera podarunkowego. Powyższe nie ogranicza ani nie wyłącza uprawnień Użytkownika przysługujących mu na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Sposób pakowania Vouchera podarunkowego oraz zawarte w nim dodatki (gratisy) zależą od jego wartości:
- Vouchery podarunkowe od 100zł występują w formie zaproszenia w zalakowanej kopercie,
- Vouchery podarunkowe od 500 zł pakowane są gratis w ozdobne pudełko prezentowe z firmowym logiem.
Pudełeczko można dokupić w cenie 35 zł.
§ 6. KARNETY
- Wyróżnia się Karnety:
- 5 wejść – 10% rabatu ważny na 1 miesiąc;
- 10 wejść – 20 % rabatu ważny 3 miesiące;
- 20 wejść – 25% rabatu ważny 6 miesięcy.
- po dokonaniu wcześniejszej identyfikacji przez pracownika Salonu.
- Karnet jest dokumentem imiennym oraz jest przeznaczony do wykorzystania/realizacji wyłącznie przez osobę, która dokonała zakupu, po dokonaniu wcześniejszej identyfikacji przez pracownika Salonu.
- Karnety ważne są przez okres 1, 3 lub 6 miesięcy (w zależności od ilości wejść) od daty zakupu. Na wyraźną prośbę Kupującego ważność może być przedłużona. Po przekroczeniu terminu ważności Karnet jest nieważny. W przypadku, gdy pomimo upływu terminu ważności Karnetu, pewna liczba wejść pozostanie niewykorzystana, Klient nie ma prawa żądać od Salonu realizacji usługi/zabiegu.
- Karnety nie podlegają zwrotowi, ani wymianie na gotówkę.
- Klient dysponujący karnetem, może jednokrotnie opuścić umówiony zabieg, konieczne jest jednak odwołanie wizyty z zachowaniem min. 48 godzin. Jeżeli 48-godzinne wyprzedzenie nie zostanie zachowane Salon ma prawo traktować usługę jako zrealizowaną. W przypadku kiedy Użytkownik dysponujący opłaconym wcześniej karnetem, bonem podarunkowym lub voucherem powtórnie nie przyjdzie na umówioną wizytę, Salon traktuje to jako usługę zrealizowaną, kwota zgodnie z rodzajem usługi zostanie potrącona z Karnetu.
- Promocje i rabaty nie łączą się ze sobą, oraz z Voucherami podarunkowymi, ani jakimikolwiek potencjalnie wprowadzonymi w przyszłości bonami zniżkowymi i bonami podarunkowymi.
- Karnetu nie można kupić Voucherem podarunkowym.
§ 7. KARTA MULTISPORT
- Karta Multisport upoważnia do skorzystania z usług zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Karta Multisport jest kartą imienną, przyporządkowaną do konkretnego jej Użytkownika i nie może zostać udostępniona innym osobom, za wyjątkiem przypadków określonych w odrębnych regulaminach programu Multisport.
- Salon może odmówić realizacji usługi osobie, która nie jest uprawniona do korzystania z konkretnej Karty Multisport w rozumieniu odrębnych regulaminów programu Multisport.
- Posiadacz Karty Multisport zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu wizyty po wcześniejszym poinformowaniu recepcji Salonu o fakcie posiadanej Karty Multisport.
- Karta Multisport nie może być wykorzystywana przez osoby trzecie.
- Rabaty lub inne uprawnienia Użytkownika wynikające z Karty Multisport nie są wymieniane na gotówkę przez Salon ani Sklep.
- Salon nie jest zobowiązany do zwrotu różnicy wartości w przypadku, gdy wartość usługi Salonu jest niższa niż wartość usługi tejże usługi przewidzianej w programie danej Karty Multisport.
- Karta Multisport może być wykorzystana do zapłaty za usługi Salonu tylko i wyłącznie w okresie jej ważności.
- Uprawnienia wynikające z Karty Multisport służą tylko do zapłaty za usługę w cenie normalnej, nie łączy się z promocjami, nie można jej wykorzystać do zakupu Vouchera podarunkowego, Karnetu lub innego produktu/usługi oferowanych przez Salon bądź Sklep.
- Przesunięcie lub odwołanie terminu wizyty z wykorzystaniem Karty Multisport jest możliwe najpóźniej na 72h przed wizytą.
§ 8. REKLAMACJE
- W przypadku wystąpienia wady Vouchera podarunkowego lub Karnetu Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego Vouchera podarunkowego na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
- Żądać wymiany Vouchera podarunkowego na wolny od wad
- Żądać usunięcia wady
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 9 Regulaminu.
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres AMARI SPA, 42-200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 55.
- Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
- Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
- W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
- Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
- Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
- Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
- Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 9. KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
Adres pocztowy: AMARI SPA, 42-200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 55
Adres e-mail: czestochowa@amarispa.pl
Telefon: +48 516 969 867 lub +48 504 250 615
§ 10. WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- Urządzenie z dostępem do Internetu
- Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ 11. DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
- Kupujący dokonując zamówienia, zakupu i rejestracji w Sklepie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych podanych w formularzu zamówień w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tzw. „RODO”. Dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu zawarcia, realizacji lub rozwiązania umowy sprzedaży Bonów i realizacji Usług.
- Odbiorcami danych osobowych będą: podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne administratora, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora, w tym w celu umawiania wizyt – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
- Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie niezbędnych danych osobowych i adresowych niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 12. ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Voucher podarunkowy ani Karnet nie podlega wymianie na środki pieniężne (gotówkę).
- Wydanie Vouchera podarunkowego nie stanowi sprzedaży opodatkowanej podatkiem od towarów i usług w rozumieniu Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
- Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
- Umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu zawierane są w języku polskim.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
§ 13. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
- Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest ograniczona do kwoty zamówienia złożonego przez Kupującego.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest ograniczona do jednego roku od wydania towaru Kupującemu.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.